Public contract: Rámcová smlouva na dodávky spotřebního materiálu pro kancelářské tiskárny v 2.Q 2025

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 3019
System number: P25V00000166
Contracting authority registration number: 39/9560/2025
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Dynamic purchasing system:
Dodávky spotřebního materiálu pro kancelářské tiskárny od 2025
Date of commence: 14.03.2025
Tender submit to: 25.03.2025 09:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Rámcová smlouva na dodávky spotřebního materiálu pro kancelářské tiskárny v 2.Q 2025
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky zadávané v dynamickém nákupním systému bude za zadavatelem specifikovaných obchodních podmínek dodávka tonerů a dalšího spotřebního materiálu pro laserové a inkoustové tiskárny. Výčet předmětu veřejné zakázky včetně specifikace je uveden v příloze č. 1 výzvy.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: contract in DPS commenced by invitation
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: 800 000 Kč without VAT

Place of performance

  • Ostrava-město

Contracting authority

  • Official name: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
  • CRN: 61989100
  • Postal address:
    17. listopadu 2172/15
    70800 Ostrava
  • Name of the department: Veřejné zakázky
  • Contracting authority profile identification in VVZ: Z2018-044551

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.vsb.cz)

Contact

Responsible public procurement

Subject items (CPV)

Procurement documents

Explanation, completion, changes of procurement documents

Evaluation of the tenders

Public documents

Forms

URL addresses

Contract performance