Contract: Hygienické potřeby 4/2024

Contract information

procurement procedure phase Awarded (archived)
Contract was awarded.
DBID: 2195
System number: P24V00000192
Contracting authority registration number: 89/9560/2024
Dynamic purchasing system:
Hygienické potřeby 2023-2024
Date of commence: 15.04.2024
Tender submit to: 22.04.2024 09:00

Title, type and description of contract

  • Title: Hygienické potřeby 4/2024
  • Contract type: Supplies

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky zadávané v dynamickém nákupním systému je dodávka hygienických potřeb pro Vysokou školu báňskou - Technickou univerzitu Ostrava. Technické parametry byly nastaveny v souladu s velikostí instalovaných zásobníků toaletního papíru. Tvrdý toaletní papír při spláchnutí ucpává odpadní vedení, čímž dochází ke zvýšené potřebě čištění odpadů a odstraňování vzniklých ucpávek. Toto zvyšuje provozní náklady zadavatele. Výčet hygienických potřeb včetně jejich specifikace a požadovaného množství je uveden v příloze č. 1 Zadávací dokumentace. Zadavatel požaduje doložení technických listů vydaných dovozcem nebo výrobcem hygienických potřeb v nabídce dodavatele.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: contract in DPS commenced by invitation
  • Contract regime: not under the Act regime

Contracting authority

  • Official name: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
  • CRN: 61989100
  • Postal address:
    17. listopadu 2172/15
    70800 Ostrava
  • Name of the department: Veřejné zakázky
  • Contracting authority profile identification in VVZ: Z2018-044551

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.vsb.cz)

Contact

Responsible public procurement

Subject items

No records to display.

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Explanation, completion, changes of procurement documents

No explanation, completion or changes of procurement documents to show. Check also the block Procurement documents.

Evaluation of the tenders

The method of evaluation of tenders

  • tender economic advantage
  • tender variants are not accepted

Evaluation criteria


Order Name Unit Orientation Weighting Min/Max Action
1. Celková nabídková cena CZK without VAT less is better - cost criterion 100 % not set criteria detail
Total 100 %

Public documents

 
No records to display.

Forms

URL addresses

Contract performance

List of tenderers

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Excluded
KARFO velkoobchod s.r.o. 26872382 Czech Republic No
Velkoobchod Zajac, s.r.o. 25362101 Czech Republic No

Selected contractor


Date of contract conclusion: 23.04.2024

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Contractual price
in CZK without VAT
Contractual price
in CZK with VAT
KARFO velkoobchod s.r.o. 26872382 Czech Republic 64 122,95 77 588,77

Value finally paid

State: Contract performance in progress
No records to display.