Contract: Čisticí a úklidové prostředky 7/2019

Contract information

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 177
System number: P19V00000185
Contracting authority registration number: 106/9560/2019
Dynamic purchasing system:
Čisticí a úklidové prostředky 2019
Date of commence: 29.04.2019
Tender submit to: 13.05.2019 09:30

Title, type and description of contract

  • Title: Čisticí a úklidové prostředky 7/2019
  • Contract type: Supplies

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky zadávané v dynamickém nákupním systému je dodávka čisticích a úklidových prostředků pro Vysokou školu báňskou - Technickou univerzitu Ostrava. Výčet čisticích a úklidových prostředků včetně jejich specifikace a požadovaného množství je uveden v příloze č. 1 Zadávací dokumentace. Zadavatel požaduje doložení bezpečnostních listů vydaných dovozcem nebo výrobcem čisticích prostředků.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: contract in DPS commenced by invitation
  • Contract regime: not under the Act regime

Contracting authority

  • Official name: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
  • CRN: 61989100
  • Postal address:
    17. listopadu 2172/15
    70800 Ostrava
  • Name of the department: Veřejné zakázky
  • Contracting authority profile identification in VVZ: Z2018-044551

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.vsb.cz)

Contact

Subject items

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Příloha č.1 - Doplňující fotodokumentace dákovače-Pěnové mýdlo náplně pro dávkovač Příloha č.1 - Doplňující fotodokumentace dákovače-Pěnové mýdlo náplně pro dávkovač Archiv ZIP Příloha č.1 Doplňující fotodokumentace-pěnové mýdlo náplně pro dávkovač.zip 13.24 MB
Vysvětlení zadávacích podmínek č.2 Vysvětlení zadávacích podmínek č.2 Dokument PDF Vysvětlení zadávacích podmínek_ c.2.pdf 196.55 KB
Příloha č.1 - Specifikace předmětu veřejné zakázky - technický popis - úprava Příloha č.1 - Specifikace předmětu veřejné zakázky - technický popis - úprava Dokument MS Excel Příloha č.1 - Specifikace předmětu zakázky - technický popis-úprava.xlsx 18.51 KB
Vysvětlení zadávacích podmínek č.1 Vysvětlení zadávacích podmínek č.1 Dokument PDF Vysvětlení zadávacích podmínek_ c.1.pdf 204.13 KB
Příloha č.2 - Kupní smlouva Příloha č.2 - Kupní smlouva Dokument MS Word Příloha č.2 - Kupni_smlouva.docx 36.88 KB
Příloha č.1 - Specifikace předmětu zakázky - technický popis Příloha č.1 - Specifikace předmětu zakázky - technický popis Dokument MS Excel Příloha č.1 - Specifikace předmětu zakázky - technický popis.xlsx 18.37 KB
Zadávací dokumentace Zadávací dokumentace Dokument PDF Zadávací dokumentace na veřejnou zakázku Čisticí a úklidové prostředky_7_2019.pdf 879.31 KB
Výzva k podání nabídek Výzva k podání nabídek Dokument PDF Výzva k podání nabídek na veřejnou zakázku Čisticí a úklidové prostředky_7_2019.pdf 615.75 KB

Explanation, completion, changes of procurement documents

No explanation, completion or changes of procurement documents to show. Check also the block Procurement documents.

Evaluation of the tenders

The method of evaluation of tenders

  • tender economic advantage
  • tender variants are not accepted

Evaluation criteria


Order Name Unit Orientation Weighting Min/Max Action
1. celková nabídková cena bez DPH less is better - cost criterion 100 % not set criteria detail
Total 100 %

Public documents

Forms

Form title Type State Published in E-ZAK Published in VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 published 07.05.2019 ---

URL addresses

Contract performance