Public contract: Nákup nábytku 4/2023

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded (archived)
Contract was awarded.
DBID: 1740
System number: P23V00000108
Contracting authority registration number: 90/9560/2023
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Dynamic purchasing system:
Nákup nábytku od 2023
Date of commence: 21.04.2023
Tender submit to: 03.05.2023 10:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Nákup nábytku 4/2023
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky zadávané v dynamickém nákupním systému bude za Zadavatelem specifikovaných obchodních podmínek dodávka laboratorního nábytku a s tím související úprava stávajícího systému měření a regulace, v souladu s projektovou dokumentací pro pracoviště Business centra. Součástí předmětu je i doprava do místa plnění, umístění a montáž. Popis předmětu plnění veřejné zakázky včetně specifikace a požadovaného množství je uveden v příloze č. 1 Zadávací dokumentace.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: contract in DPS commenced by invitation
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: n/a

Place of performance

  • Ostrava-město

Contracting authority

  • Official name: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
  • CRN: 61989100
  • Postal address:
    17. listopadu 2172/15
    70800 Ostrava
  • Name of the department: Veřejné zakázky
  • Contracting authority profile identification in VVZ: Z2018-044551

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.vsb.cz)

Contact

Responsible public procurement

Application of responsible public procurement rules.

No records to display.

Subject items

No records to display.

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Explanation, completion, changes of procurement documents

No explanation, completion or changes of procurement documents to show. Check also the block Procurement documents.

Evaluation of the tenders

The method of evaluation of tenders

  • tender economic advantage
  • tender variants are not accepted

Evaluation criteria


Order Name Unit Orientation Weighting Min/Max Action
1. ekonomická výhodnost nabídky - nejnižší nabídková cena CZK without VAT less is better - cost criterion 100 % not set criteria detail
Total 100 %

Public documents

 
No records to display.

Forms

No records to display.

URL addresses

URL title URL address Action
URL of the public contract in E-ZAK https://zakazky.vsb.cz/vz00001740

Contract performance

List of tenderers

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Tender price
in CZK without VAT
Tender price
in CZK with VAT
Excluded
MERCI, s.r.o. 46966447 Czech Republic n/a n/a No

Selected contractor


Date of contract conclusion: 17.05.2023

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Contractual price
in CZK without VAT
Contractual price
in CZK with VAT
MERCI, s.r.o. 46966447 Czech Republic 6 033 833,32 7 300 938,32

Value finally paid

State: Contract performance in progress
No records to display.