Public contract: Opravy a instalace žaluzií 2021-2022

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded (archived)
Contract was awarded.
DBID: 1263
System number: P21V00000379
Contracting authority registration number: 275/9560/2021
Date of commence: 24.11.2021
Tender submit to: 03.12.2021 10:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Opravy a instalace žaluzií 2021-2022
  • Type of public contract: Works

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky je provádění oprav žaluzií, instalace žaluzií a ostatní stínící techniky v objektech zadavatele, vše za použití vlastního vybavení, včetně dodávky a dopravy materiálu potřebného k realizaci díla, a to formou postupného plnění dle potřeb objednatele v průběhu trvání této smlouvy, na základě dílčích objednávek objednatele, ve kterých objednatel konkretizuje své požadavky související s realizací příslušné částí díla.
Rámcová smlouva o dílo bude uzavřena s jedním dodavatelem.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: VZMR Otevřená výzva
  • Public contract regime: small-scale public contract
  • Estimated value: 800 000 Kč without VAT

Place of performance

  • Ostrava-město

Contracting authority

  • Official name: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
  • CRN: 61989100
  • Postal address:
    17. listopadu 2172/15
    70800 Ostrava
  • Name of the department: Veřejné zakázky
  • Contracting authority profile identification in VVZ: Z2018-044551

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.vsb.cz)

Contact

Responsible public procurement

Application of responsible public procurement rules.

No records to display.

Subject items

No records to display.

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Procurement documents - invitation

Date Message type Sender Subject r.
24.11.2021 06:00 invitation Mária Zuská Invitation    

Explanation, completion, changes of procurement documents

No explanation, completion or changes of procurement documents to show. Check also the block Procurement documents.

Evaluation of the tenders

The method of evaluation of tenders

  • tender economic advantage
  • tender variants are not accepted

Evaluation criteria


Order Name Unit Orientation Weighting Min/Max Action
1. Instalace horizontální žaluzie, šíře 25mm,provedení standard CZK without VAT less is better - cost criterion 40 % not set criteria detail
2. Celková oprava horizontální žaluzie, šíře lamely 25 mm, výměna ovládací šňůry CZK without VAT less is better - cost criterion 20 % not set criteria detail
3. Celková oprava horizontální žaluzie, šíře lamely 25 mm, výměna žebříků lamel CZK without VAT less is better - cost criterion 20 % not set criteria detail
4. Celková oprava horizontální žaluzie, šíře lamely 25 mm, výměna komponentů v horní liště CZK without VAT less is better - cost criterion 20 % not set criteria detail
Total 100 %

Public documents

 

Overview of public documents

Title Description File name Size
Účinnost smlouvy Dokument PDF odpoved_zverejneni.pdf 47.53 KB

Forms

No records to display.

URL addresses

Contract performance

List of tenderers

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Excluded
Tomáš Babica 48736112 Czech Republic No

Selected contractor


Date of contract conclusion: 07.01.2022

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Contractual price
in CZK without VAT
Contractual price
in CZK with VAT
Tomáš Babica 48736112 Czech Republic 800 000,00 968 000,00

Value finally paid

State: Contract performance in progress
No records to display.