Veřejná zakázka: Kancelářské potřeby

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 224
Systémové číslo: P19V00000232
Evidenční číslo zadavatele: 143/9560/2019
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2019-018415
Datum zahájení: 31.05.2019
Nabídku podat do: 09.07.2019 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Kancelářské potřeby
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
dodávka kancelářských potřeb uvedených v příloze 1, prostřednictvím rámcové dohody s jedním vítězným uchazečem, na jejímž základě budou poskytovány jednotlivé dodávky kancelářských potřeb v rámci provozních potřeb všech pracovišť zadavatele. Plnění veřejné zakázky bude probíhat formou jednotlivých objednávek zadávaných na základě rámcové dohody v souladu s ustanovením § 134 zákona, za podmínek stanovených zadavatelem v rámcové dohodě.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 4 100 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
  • IČO: 61989100
  • Poštovní adresa:
    17. listopadu 2172/15
    70800 Ostrava
  • Název oddělení: Veřejné zakázky
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2018-044551

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.vsb.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Ostatní zprávy k zakázce

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Interní formulář o zadání zakázky E03 uveřejněný 19.08.2019 ---
Oznámení o zahájení zadávacího řízení F02 uveřejněný 03.06.2019 03.06.2019
Oznámení o výsledku zadávacího řízení F03 uveřejněný 22.08.2019 22.08.2019

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
ASTRA kancelářské potřeby s.r.o. 27791661 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 19.08.2019

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
ASTRA kancelářské potřeby s.r.o. 27791661 Česká republika 4 100 000,00 4 961 000,00

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Žádný záznam.