Public contract: Kancelářské potřeby

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded (archived)
Contract was awarded.
DBID: 224
System number: P19V00000232
Contracting authority registration number: 143/9560/2019
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Registration number in VVZ: Z2019-018415
Date of commence: 31.05.2019
Tender submit to: 09.07.2019 09:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Kancelářské potřeby
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
dodávka kancelářských potřeb uvedených v příloze 1, prostřednictvím rámcové dohody s jedním vítězným uchazečem, na jejímž základě budou poskytovány jednotlivé dodávky kancelářských potřeb v rámci provozních potřeb všech pracovišť zadavatele. Plnění veřejné zakázky bude probíhat formou jednotlivých objednávek zadávaných na základě rámcové dohody v souladu s ustanovením § 134 zákona, za podmínek stanovených zadavatelem v rámcové dohodě.

Procedure type, estimated value

  • Procedure type: open procedure
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: 4 100 000 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
  • CRN: 61989100
  • Postal address:
    17. listopadu 2172/15
    70800 Ostrava
  • Name of the department: Veřejné zakázky
  • Contracting authority profile identification in VVZ: Z2018-044551

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.vsb.cz)

Contact

Subject items

Procurement documents

Explanation, completion, changes of procurement documents

Date Message type Sender Subject r.
28.06.2019 11:10 explanation, completion, changes of procurement documents Marie Kubešová Explanation / Completion / Changes of procurement documents    
27.06.2019 13:22 explanation, completion, changes of procurement documents Marie Kubešová Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace    

Other messages for the contract

Evaluation of the tenders

Public documents

 

Overview of public documents

Forms

Form title Type State Published in E-ZAK Published in VVZ
Interní formulář o zadání zakázky E03 published 19.08.2019 ---
Oznámení o zahájení zadávacího řízení F02 published 03.06.2019 03.06.2019
Oznámení o výsledku zadávacího řízení F03 published 22.08.2019 22.08.2019

URL addresses

Contract performance

List of tenderers

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Tender price
in CZK without VAT
Tender price
in CZK with VAT
Excluded
ASTRA kancelářské potřeby s.r.o. 27791661 Czech Republic n/a n/a No

Selected contractor


Date of contract conclusion: 19.08.2019

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Contractual price
in CZK without VAT
Contractual price
in CZK with VAT
ASTRA kancelářské potřeby s.r.o. 27791661 Czech Republic 4 100 000,00 4 961 000,00

Value finally paid

State: Contract performance in progress
No records to display.